FBP
Home » Zakelijk draadloos alarmsysteem

Zakelijk draadloos alarmsysteem

Veel bedrijven met waardevolle inboedel hebben een beveiligingssysteem nodig in een hogere risicoklasse.
Stelt uw verzekering bepaalde eisen aan de beveiliging, dan kan MaxVeilig zorgen voor een BORG certificaat.

Professionele beveiliging hoeft niet ingewikkeld te zijn.

Dat bewijst het beveiligingspakket Alarm Business Royaal. U kunt het systeem huren (voor een periode van 5 jaar). Hiermee bent u 24/7 beveiligd tegen inbraak

Afgestemd op uw situatie
Heeft u grote of complexe vragen? Iedere beveiligingssituatie is anders en vergt maatwerk. Het gemak van Alarm Business Royaal begint dan ook met een gesprek met één van onze beveiligingsadviseurs. Tijdens deze afspraak worden de inbraakgevoelige punten van uw pand.

MaxVeilig Alarmsysteem Uitgebreid
Stel gerust uw vraag

Het alarmsysteem Alarm Business Royaal bestaat uit:

  • Centrale
  • Sirene/flitser combinatie
  • 2 magneetcontacten voor deur/raam
  • Bedieningspaneel met LCD scherm en pin
  • 2 bewegingsmelders

 

Uitbreiden met componenten

Het alarmsysteem is eenvoudig uit te breiden tot wel 32 componenten, zoals:

  • Binnensirenes
  • Rookmelders
  • Glasbreukmelders
  • Paniek-, overvalknoppen
  • Lekkagemelders

MaxVeilig geeft u graag persoonlijk advies over de aanschaf van additionele componenten om uw pand te beveiligen

Voordelen Alarm Business Pro

  • Binnen 4 weken geïnstalleerd
  • Ook bij uitval van stroom of internet blijft het alarm werken
  • Professionele meldkamer die 24/7 fysiek wordt bemand
  • De werking van het alarmsysteem wordt dagelijks gecontroleerd
  • Jaarlijks service en onderhoud op locatie
  • REQ gecertificeerd inclusief BORG certificaat
  • 5 jaar garantie op alle alarmonderdelen
  • Bediening mogelijk via de app
  • Mogelijkheid tot certificeren klasse 2 van de VRKI
  • Eenvoudig uit te breiden met diverse componenten

Installatie van uw alarmsysteem

De installatie van het draadloze alarmsysteem kunnen we binnen 4 weken voor u regelen. Er wordt direct verbinding gemaakt met de meldkamer, die vervolgens alles test en controleert. U wordt uiteraard goed geïnformeerd over hoe alles werkt.

Onder de installatie valt:

  • Alarminstallatie monteren en programmeren
  • Inregelen en afstellen van de bewegingsmelders
  • Aanmelding App in beveiligde Cloud
  • Registreren en aanmelden meldkamer
  • Systeem testen op inbraak, detectie-snelheid melders en doormelding

Dit alarmpakket is via een beveiligde verbinding aangesloten op onze eigen bemande meldkamer in Nederland (Alarm Control Nederland).

Daar waken 24 uur per dag onze gecertificeerde centralisten over uw huis en bezittingen. Gaat het alarmsysteem af, dan ziet de alarmcentrale dat meteen. Zij nemen dan telefonisch contact met u op. Als u niet bereikbaar bent, bellen zij met de door u aangewezen sleutelhouders. In noodsituaties zal de alarmcentrale hulpdiensten inschakelen.

Het alarmsysteem communiceert via het mobiele telefoonnetwerk of internet (IP). Dankzij deze veilige manier van communiceren kunt u het systeem 24/7 snel en eenvoudig op afstand bedienen, via een telefoon (mobiel/vast) of via internet via een gratis app. In het logboek ziet u de status van alle componenten, of er recent een storing is geweest of dat bijv. de batterij van een component leeg is. Uiteraard zitten de batterijen in het huurcontract.

Ook over de uitval van stroom of Internet hoeft u zich geen zorgen te maken. Dankzij de ingebouwde noodaccu blijft uw alarmsysteem gewoon werken. En periodiek komen wij langs voor een volledige check en onderhoudsbeurt van uw alarmsysteem.

 

MaxVeilig certificeringen

Onze dienstverlening en organisatie voldoen aan de hoogste standaarden. Daarvan getuigen onze vele certificeringen.

De certificeringen die wij vermelden, zijn de belangrijkste uit een lange lijst die wij bezitten.

Professionele installatie

Veilig zakendoen

Uitstekende prijskwaliteitverhouding

Persoonlijke service

X
0
0
Uw winkelwagen
Uw winkelwagen is leegNaar de Shop